Söndag

Äntligen har veckans tråkigaste dag kommit! Tråkigaste men fortfarande skönaste. Sitter i min röda morgonrock som är gjord i fleece-tyg och en ful "boll"-frilla, hur gosigt som helst!
Idag ska jag troligtvis färga om mitt hår så att det ser en aning fräschare ut och sedan ska jag plugga en massa religion så att jag inte behöver göra allt på måndag och tisdag. Vet att jag kommer få en skrivuppgift från filmkunskapen som ska in på måndagen veckan efter lovet så det är väl bara att sätta igång (eftersom att jag spenderar halva lovet hos petter och vill inte spendera resten av halvan med plugg...). Det kommer nog bli en liten del Photoshop idag också, bara för att det är så kul!

Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-16 @ 11:06:58
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: cattis!

Vet du hur man gör menyn bredare? Jag vill få plats med en större bild! :)

2008-03-18 @ 14:15:13
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0