Nervositet

Jag blir alltid så jäkla nervös innan jag ska åka till Petter! Det är samma visa varje gång och jag tycker att jag borde ha vant mig nu. Allt beror på det där j*vla tåget som jag tar dit. Inte för att jag tycker att det är läskigt men det är alltid speciellt. Eller.. det är snarare tiden innan jag kliver på tåget, att allt ska stämma och så. När jag väl sitter på är det hur avslappnat och skönt som helst (nästan farligt skönt för jag blir alltid så trött :P).
Pappa skjutsar mig till enköping om drygt 45 minuter och jag kommer hem på onsdag, vid halv elva-tiden på kvällen.

Ha en mysig påskhelg, det ska i alla fall jag ha! <3


Kommentarer
Postat av: Liten

Självklart var det dig jag syftade på med granen :D jag bli ochså sjukt nervös när jag ska träffa någon speciell kille sådär men det släpper som tur är. Kan till och med bli så nervös att jag mår illa ;d men hoppas du har det bra pinglan!

2008-03-21 @ 22:57:15
URL: http://massoravliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0