Matteprov

El fan.
Matteprov klockan ett och det kommer inte alls gå så bra. Igår när jag skulle plugga gick det väl inte precis som jag hade tänkt mig... Trodde att det skulle flyta på bra men när jag fick fel på ungefär varannan uppgift så sket det sig rent ut sagt. Har nationella provet som ett nytt mål istället men det värsta är att jag tycker att det är så pinsamt. Jag är inte direkt värsta snillet på matte (inte ens det minsta lilla) och det vet ju läraren om. Tänk dig då när han ska rätta provet, alla mina fel (kan man få en poängsumma som är under noll för att man är så dålig?) och sedan behöva ge tillbaka det till mig och vara tvungen att forma ansiktsuttrycket till "åh-stackars-lilla-dig-du-kämpar-ju-så-hårt-utan-någon-anledning-eftersom-att-du-är-så-korkad-ändå...". Det är pinsamt att få tillbaka prov som det har gått dåligt på.

Härligt med en sån fin inställning när jag inte ens vet hur provet ser ut.
Men men.

Kommentarer
Postat av: Liten

Men anna lilla, du är vi i alla fall två. Jag kan ingenting jag heller. Jag ger dig en-sån-där-spark-i-rumpan-så-allt-går-bra!

2008-03-11 @ 12:51:28
URL: http://massoravliten.blogg.se
Postat av: Anna

Åh vad go du är :* tack!
Hoppas det gick bra för dig

2008-03-11 @ 23:13:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0