Hairy-scary

Sitter och drar igenom en spelningslista på iTunes som min pojkvän gjorde när han var här sist som vi lyssnade på. Det får mig att sakna honom ännu mer än vad jag redan gör. Just nu sitter han i en mysig biostol och ser på någon film som jag inte kommer ihåg vad den hette, men som började 18.30. Intressant va?

Har tänkt färga håret i helgen om jag kommer iväg till maxi med pappa (om man åker med mamma måste jag betala själv och på det viset får jag aldrig råd med min kamera - man får inte vara dum). Det ska naturligtvis vara en hårfärg åt det bruna hållet, men jag vet inte om jag vill ha en varm eller kall brun (röda eller svarta nyanser). Vi får se om jag vid huvud taget ens kommer iväg. Vill inte gå omkring i det som jag nu gör, det är inte så vackert med en tråkig utväxt, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0