Ansökan

Är hemma och är sjuk (?) idag. Vaknade med magont som man har när man mår illa och vill kräkas. Har inte spytt något i alla fall och det är tur! Ska ju till Petter imorn... Känner mig mycket bättre nu än imorse och DET, mina damer och herrar, är en jävla tur!

Har skrivit ett CV/personligt brev som mamma ska ta med sig till jobbet och lämna in idag. Jag ska ansöka om sommarjobb på Vattenfall men kommer nog troligtvis inte få något. Skrev dock också ett mail till min fotbollstränare och berättade att jag väldigt gärna skulle kunna tänka mig att ta hand om fotbollsskolan i år. Det vore 'lajbans' - ta hand om små barn som ändå bara vill ha skott-tävlingar och matcher. Det blir att jag ligger där på konstgräset tillsammans med nån annan tjej i laget och solar & snackar skit. Kan det bli bättre? (Dock är det dåligt betalt, men det är bättre än inget).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0