Anna vs. Horatio Cain

Sitter tillsammans med ett CSI Miami avsnitt från den första säsongen och med en kopp kaffe och njuter. Så fort jag är klar med skrivandet här och med kaffet så ska jag träna lite lätt i mitt rum samtidigt som jag hjälper Horatio att lösa mord ;D


Ännu en gång har vädret lurat mig. Igår gick jag till skolan i min gamla vanliga vårjacka och idag återvände jag till vinterjackan.. Någon som vågar slå vad om att när den här snön försvinner så kommer det komma ännu en våg... och kanske en till efter det? Helvete, liksom. Jag tycker inte alls om vintern, det får gärna vara sol året om. Man kanske ska flytta utomlands? Det vore inte helt fel och jag skulle nog inte tveka om det gick vägen.


Efter träningen och troligtvis middagen är det religion på schemat som gäller. Religion och lite mer CSI samt ett telefonsamtal till Petter. Han har lov den här veckan den lille jäkeln så han är väl ute och kör sönder sig på sin fiddy just nu. "Jag ringer imorn, från sjukhuset" brukar han säga och skratta lite. Not so much fun, no, men han är för söt ibland alltid.


Kommentarer
Postat av: cattis!

men jag vet hur man gör större bild. Det är bara det att hela menyn åker ner om den blir för stor, därför ville jag bredda menyn, hänger du med på hur jag tänker? Men det funkade inte. Den åkte bara ner :/

2008-03-18 @ 16:21:41
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0