och så var det bloggen

Som vanligt gör jag en massa annat på internet än att sitta här och skriva. Jag kommer aldrig riktigt på vad jag vill berätta om. Det blir ju alltid någonting om hur min dag har varit och vad jag har gjort, och ärligt talat; vem bryr sig om vad jag har gjort en helt vanlig vardag? Skriver jag ingenting om min dag så blir det istället att man gnäller lite på någon eller något och ännu en gång, vem bryr sig? Jag tror nog att de som läser sånt inte bryr sig om andras problem utan att de har fått nog av sina egna. Utan att ens tänka på det så följde jag skrivämnet nummer två; gnället. Det är svårt det här, att hålla sig på en bra nivå.
Roligast att läsa är folk som bloggar och försöker göra allt för att verka vara så djupa som möjligt. Seriöst, det finns inget roligare än att se när folk verkligen försöker. Det är svårt att lyckas här i världen och det är alltid roligt att se att det finns folk som inte har gett upp, även om de kanske blir en hel del roliga och dåliga saker som skrivs ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0