Nedräkningar

Tog ett jättegulligt foto igår när jag gick ut till bussen på morgonen. Det ser ut som att den ena blomman pussar den andra i nacken. Det fick mig att tänka på Petter. 13 dagar kvar innan han kommer hit, och jag längtar..


Inte många dagar kvar till jullovet nu, om 8 dagar är det avslutning och det kan inte bli bättre! Dock är det 5 dagar kvar tills ett fysikprov, 6 dagar till en genetikredovisning och 7 dagar kvar till ett genetikprov.. Tur att man kan glädja sig med dels jullovet, men också att det är 11 dagar kvar till julafton! Som jag längtar!
Hela lovet känner jag på mig att det kommer bli underbart. Jul med familjen (som vanligt), mellandagarna med Petter, nyår med killarna och sedan resten av lovet så kan jag bara koppla av och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0