När sötsuget är som värst

För första gången tänkte jag mig för innan jag skulle slå en pling till mamma när hon slutade jobbet. Istället för att ringa henne mitt i skiftavlösningen (som jag annars har en vana att göra) så bestämde jag mig för att vänta i en kvart så att hon inte skulle bli irriterad (irriterad leder till att hon inte gör som man vill..). Så jag väntade en kvart och ringde sedan upp henne för att snällt be henne om att köpa en något onyttigt ätbart som jag kan överleva kvällen på och då säger hon att hon är hemma om 3 minuter! Idag var det tydligen ingen skiftavlösning.
Fanfanfan, det krävs inte mycket för att bli irriterad.

Kommentarer
Postat av: Liten

Jag har djungelvrål du kan få, om du tycker om sånt? ^^

2007-12-15 @ 20:22:41
URL: http://massoravliten.blogg.se
Postat av: Anna

Jag älskar det!

2007-12-15 @ 22:37:43
URL: http://anathegran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0