Jul nr 2 (2)

Dagen har varit riktigt rolig, faktiskt! Vid tolvtden dök moster A och L upp för att hjälpa oss att förbereda maten och huset innan morfar och hans brud kom. Till middag severades det familjen Jansson-Grans delikata citronkyckling med pasta och svarta oliver. Grymt gott idag, de har överträffat sig själva mina föräldrar! Sedan var det fika och julklappsutdelning som gällde och av morfar fick jag en stooor sportbag från Adidas som jag verkligen behövde och hade önskat mig; tack ännu en gång!
Under kvällen har jag bläddrat igenom alla fotona jag tog idag och jag fick en hel del söta bilder på Emma, min 1 ½ åriga kusin som är hur söt som helst!
Har pratat med Petter i telefonen också och lite på msn innan han gick för att sova. Fan vad jag vill att det ska vara onsdag just nu. Once again; jävla örebroare <3

 
image49
This is me then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0