In flames

Jag blir helt tokig på mig själv. Varje gång som jag talar framför människor (då oftast klassen) så blir jag alldeles flammig över bröstet strax under halsen. När jag står där och pratar så känner jag först att mitt ansikte blir varmt och då vet jag vad som är på G, the flames. Och det är inte så att jag får en jämn röd färg oh no, utan den ska bli helt ojämn med skarpa kanter och när jag väl vet att de har kommit så blir jag nevös över att någon ska se och då börjar min röst att skaka. Det är inte det att jag har några som helst problem att prata inför folk, jag tycker det är kul! Så jag fattar inte grejen med att jag ska bli röd?
Jag brukar alltid ha tröjor som täcker bröstet när det är, låt oss säga, redovisningar och idag så hade jag inte tänkt så långt så jag gick omkring med min halsduk (som by the way får det att se ut som att jag inte har någon hals...) och det är inte kul att jag ska behöva hålla på så här.
Nån som lider av samma problem eller något liknande? Tips någon...

Nu ska jag ta ett varmt bad och bli helt röd på HELA kroppen bara för att det är så synd om den delen som aldrig får uppleva den där flammiga känslan. Jag ska ha ljus runtomkring också.. That's it.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ett tips skulle vara att se till att täcka dom delarna som blir röda tills du känner att du inte behöver tänka på det. När du kan slappna av utan att behöva tänka på att du blir röd borde du inte bli det lika lätt.

2007-12-20 @ 00:36:25
Postat av: cattis!

Fin bloggdesignen blivit :)

2007-12-20 @ 12:36:22
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Anna

Tack :)

2007-12-20 @ 15:34:45
URL: http://anathegran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0