Gossip Girl

Har suttit och tittat på serien Gossip Girl vid min dator hela morgonen! Såg igår att den rätt så nyligen börjat sändas som serie i USA och jag blev hur glad som helst! Har tidigare läst en bok som tv-showen då är baserad på och "Pilot"-avsnittet handlade precis om det jag har läst. Det här är precis vad jag behöver för tillfället, en underbar tjej-serie som handlar om rika överklassbrudar och deras liv.
En av regissörerna är ingen mindre än Josh Schwartz och han har överträffat sig själv (för er som inte vet så var det han som regisserade tv-serien The OC). Musiken som spelas i avsnitten är vald utav Alexandra Patsavas, som hjälpt till med musikval till The OC och Grey's Anatomy, och jag kan inte bärga mig tills det första soundtracket kommer ut!
Creds till Cecily von Ziegesar som ligger till grund för denna härliga skapelse

image37

"- You know you love me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0