Gårdagen

Så var julen över, men på ett sätt ändå inte. Julkänslan (som äntligen dök upp bitvis igår) sitter fortfarande kvar i kroppen. Sitter och småäter toblerone som jag fick igårmorse av mamma och pappa. Toblerone är lite julgodis för mig, har ingen aning om varför men det har bara blivit så.
Är nöjd med julklapparna då? Oh ja, onödigt att vara otacksam när jag inte hade önskat mig något speciellt direkt. Jag fick lite av varje vilket var allt från en Peak-tröja till en gosedjurselefant som var sydd i reflextyg :D Den var hur söt som helst. Det som jag tycker mest om med julen är julmaten, precis som alla andra påstår men där vissa inte ens menar det. Jag älskar att äta julmaten! Så var det med den saken.
Nu ska jag se klart på min film (Sweet Home Alabama) som jag började se på igårnatt. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0