Friday, I'm in love

Så var det äntligen fredag! Helgen behövs verkligen just nu, jag har blivit så jävla skoltrött på sista tiden så helgerna har blivit min stund att äntligen kunna andas ut. Dock måste jag plugga en hel del, men jag är rätt så taggad på att göra det.

Imorse var det bollsport vid 8.30 som gällde. Vi spelade volleyboll i drygt en timme och det var hur kul som helst! Vi fick igång ett riktigt fint spel rätt så ofta så det var stor skillnad till när man spelar på den vanliga skolidrotten med klassen. Jag själv är ganska så nöjd med min prestation; fick iväg ett antal superfina servar. Det som ska förbättras för min del till nästa gång som det är volleyboll på planeringen är att jag måste vara lite mer "på" och ta för mig. Jag kom igång mot slutet idag, men nästa gång är det fit for fight redan vid start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0