Dagen och matvanor

Fick lov att byta från pyjamas till vanliga myskläder till slut.. Var tvungen att gå ut en sväng med Busan och Bosco för att låta dem uträtta behov. Det var riktigt härligt i luften, synd bara att när luften är frisk så är det sjukt kallt ute också.. Ingenting kommer gratis liksom. Har haft på mig mina glasögon hela dagen och jag känner mig verkligen äckligt ful ut i dem! Det är lite jobbigt ibland när jag tvingas ha dem offentligt (vilket, som tur är, inte sker särskillt ofta) och det är pain att de ska behöva dra ner sjävförtroendet så grymt. Jag som redan utan dem ligger på botten av den stolpen.
Ikväll är det duscha och måla naglarna mörkröda som gäller. Ska titta på film antingen i mitt eget rum eller tillsammans med mamma och pappa nere i vardagsrummet. Vi får väl se hur det blir.

Jag har föresten varit superduktig på ätfronten idag! Har inte ätit någonting onödigt alls och det gör mig stolt. Nästa år (jävlar, här kommer ett nyårslöfte i förväg :/) så ska jag äta mindre onyttigt 4real, gå ner några kilo och träna oftare innan 2009 hinner knacka på. Vad gör man inte för att må bättre rent psykiskt och få en bättre självbild på köpet liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0